onsdag 27 maj 2009

Inflyttade!

Förra tisdagen hade min make inte tid att vänta längre på att få flytta! Sagt och gjort så gick flyttlasset på kvällen efter jag slutat jobba. Dagen efter tog vi det sista småplocket i lägenheten med resultat att vi numer är landsortsbor. Lillgumman älskar verkligen friheten att kunna springa runt som hon vill, och jag tycker i ärlighetens namn också att det är otroligt skönt. Inga jobbiga trappor när man storhandlat, man behöver inte göra det till en dagsutflykt bara för att gå ut och leka, fördelarna är helt klart många. Tvättmängden har ju i och för sig ökat avsevärt på grund av "päråkern" vi har utanför huset, men barn ska väl vara skitiga. Har sedan vi flyttade in hunnit med en tripp till Sundsvall med IKEA som destination, måla garaget, slängt en massa skräp och A har gjutit stolpar för altanen. Har hunnit med att få upp en del på väggarna, lite gardiner osv men mycket fattas. Här kommer i alla fall några bilder, främst eftersom min arbetskollega efterfrågade en bild på tapeten vi har i sovrummet. Håll till godo Sara, hoppas övertalningen fungerar!!!!

4 kommentarer:

Sara sa...

Tjusigt!!!

Anonym sa...

Snart kommer jag o kikar! Ser så himla tjusigt ut!!! Lägtar efter att hänga vid huset. Beställ lite bättre väder bara....

Kram Marlene

www.villa113.bloggspot.com sa...

Hej,
Funderar på skänken som ni har uppsatt på väggen. E det Ikeaskåp ni satt upp? Vilken strl? Tänkte också göra så :).
/Maria

Vita villan sa...

Hejsan. Det var ett tag sedan ni bloggade. Hur går det? Börjat med övervåningen än?

MVH
//Maria