fredag 20 februari 2009

Lunginflamation i alla fall!!!!!

Igår kväll fick jag små panik över mina problem med andningen. Så i morse ringde jag läkaren igen och undrade om det fanns något att ta för att underlätta andningen. Läkaren ville då att jag skulle komma tillbaka och efter att ha lyssnat på lungorna konstaterade hon att jag hade lunginflamation, då var alltså min gissning inte så tokig, blev faktiskt förvånad i måndags då läkaren inte kunde höra något konstigt. Nu har jag i alla fall fått några hästpiller till antibiotika och Molipec för hostan så nu hoppas jag på snabbt tillfrisknande. Blev sjukskriven en vecka och en halv vecka till. Hoppas att jag har studsat tillbaka något så när till nästa lördag eftersom svåger och svägerska ska lova varandra evig trohet då! A var iväg med en kompis idag och skulle försöka skotta bort snö från grunden, jesus vilken tid det tar! Har tydligen inte varit så mycket snö på 20 år och dessutom så kan jag inte minnas att det varit så här kallt så här länge sedan jag var en liten knodd, är ju verkligen de aspekter man vill ska råda när man ska få husleverans, NOT. Ska ta och titta på Let's dance nu.

Inga kommentarer: